יום שני, 23 במרץ 2015

מסעדת 1868 בירושלים

הבוקר נסעתי עם עודד לירושלים לטיול בשכונת בקעה המקסימה (ועל כך אכתוב בנפרד)
החנינו את המכונית והחלטנו הסתובב קצת באזור, כשעיני קלטו מסעדה בשם 1868
מיד הצעתי לעודד להכנס לשתות קפה, אבל
עיון קליל בתפריט המענין והחלטנו ללכת על ארוחת בוקר

לו בוקר לייט
לי בוקר יפני
ועד שהמנות הגיעו תחקרתי קלות את המלצריות שידעו לספר לי שזהו סניף של מסעדה בעלת שם זהה  ברחוב דוד המלך שנבנה בשנת 1868
מנהל ואחראי המקום לא היה והמלצריות לא ידעו אם לאפשר לי לצלם את המקום, ולכן הסתפקתי בצילום המנות בלבד. בתוך המסעדה ישנם מספר חדרים ונראה לי מקום מיוחד מאד לשבת לאכול בו.
בחזית סגרו מרפסת ושם מוגשת ארוחת הבוקר
 המקום  נפתח לפני חודשים, השף אבי לוי

בוקר יפני (55 ₪)
ברד של תה ירוק, הגיע עם מי סוכר ומי כרמל להמתקה
משקה חם – אני המרתי אותו למשקה פסיפלורה קר, מצוין
 
חביתה דקיקה בשמן שומשום ובמילוי ביבי תרד וצ`ילי, היה חרפרף ומאד טעים
סלט קיץ של אבטיח צנונית גזר ונבטים ברוטב חמאת בוטנים וסויה, האבטיח והנבטים לא היו בסלט אבל הרוטב היה מדהים
סלט תרד עם שומשום קלוי,
עלי גפן חלוטים וממולאים בסשימי דג ים ברוטב שומשום וסויה
איטריות זכוכית עם נבטי עדשים ומנגו, מנה מעניינת וטעימה
 

בוקר לייט (49 ₪)
משקה חם – קפה הפוך
מיץ תות
לחם עם חמאה וריבת הבית שהיתה משיזיפים ותפוחים, מצוינת
 


סלט ירקות קצוץ
סלט קינואה ועשבים, מעניין
גבינה דלת שומן
סלמון כבוש
חציל שרוף באש עם גבינה בולגרית רזה
אומלט חלבונים
 


המקום נחמד מאד
שרות מצוין, אוכל טעים ומענין
אשמח לחזור
2 ארוחות שהצליחו להשביע אותנו עד אחר הצהרים עלו 100 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה