יום ראשון, 10 בינואר 2016

המלון בלאוס

בדרך כלל מסתפקת במלון פשוט, מיטה מקלחת נקיה ומים חמים יכולים לספק אותי
לעיתים אפילו אוהל, אם זה מאפשר קירבה לקרנבל
 המלונות בלאוס היו בסדר גמור, אבל אחד מהם הפתיע מאד ולכן החלטתי לצלם אותו.
הגענו למלון לאחר השקיעה. בלובי ראיתי סידור פרחים יפה
 את המזודות לקח אחד מנערי המקום ואנחנו אחריו בדרך אל החדר.
הולכים והולכים במסדרון ארוך.
עולים לקומה שניה ומגיעים לחדר. קצת שונה ממה שהורגלנו אליו בטיול הזה ובטיולים בכלל




בארוחת ערב קיבלנו מגש אוכל לזוג מסודר כל כך יפה, וטעיםםםםם



אבל ההפתעה הגדולה היתה בבוקר
כשהבנו שלחדר האוכל ניתן ללכת על השבילים בתוך  הירוק המדהים







ומעל גשרים קטנים שמגשרים על אגמי מים וצמחיה משגעת,









וזה הנוף מחדר האוכל. היה אוכל טעם, אבל לא חשוב מה הייתי אוכלת, עם כזה נוף הכל היה טעים.



וסחלבים שנמצאים בכל מקום
.




3 תגובות:

  1. הגעת לגן עדן עלי אדמות
    תעוד יפה תודה

    השבמחק
  2. באמת מלון יפה ואקזוטי, מזכיר לי את המלונות בג'מייקה, את הירוק שעוטף אותי מסביב, וזה בהחלט נעים.

    השבמחק
  3. רשמתי תגובה וגוגל זרק אותי.
    בכף הייתי ישנה באוהל עם מקלחת ומים חמים, לצערי המצב לא מאפשר.
    מזכיר לי מאוד את יערות הגשם באקוודור. והמלון יפהפה

    השבמחק