יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

טראסות מוראי

את הטרסות בנו בני האינקה לצורך בדיקת התנאים הטובים ביותר לגידולים.

זו היתה מעבדה בה ניסו בני האינקה בכל קומה של הטרסות סוג של גידולים  אחר
ועל פי הנתונים שקיבלו, באיזה גובה והשפעת החום והקור מקבלים את תנובת הגידולים הטובה ביותר.




את הידע הזה יישמו בעמקים בסביבה, וכך ידעו היכן לשתול ולגדל כל גידול.



כדי לעבור בטרסה לטרסה בנו מדרגות דרגות 



בבסיס התרסות במרכז, חור ניקוז למים
וליד תפוחי אדמה מיובשים (כך יכולים לשמור אותם מספר שנים, ולקראת הבישול משרים אותם במים)

טרסות מרשימות ביותר

7 תגובות:

  1. מעניין מאוד וגם מיוחד
    תודה על השיתוף

    השבמחק
  2. האינקה היו חכמים מאוד. מניחה שקבלתם הרצאה על שימוש בצמחים לצרכים שונים. הצילומים נהדרים כרגיל.

    השבמחק
  3. מעניין מאד,שהרי אם ניסו היכן כדאי לגדל איזה גידול - הם היו סוג של מדענים. גם החור בבסיס הטראסה מעיד על ידע רה. העשרת אותי מאד.

    השבמחק
  4. לעיתים אני מרגישה שאני איתך בטיולים. לומדת ממך המון

    השבמחק
  5. לעיתים אני מרגישה שאני איתך בטיולים. לומדת ממך המון

    השבמחק
  6. באמת מרשים ביותר.
    מעבר לגישה החקלאית מדעית, נראה שהקפידו על גיאומטריה מדוייקת, עם גבהים מדוייקים ומעגלים אחידים. מרשים מאוד!
    תודה שהבאת לכאן, ענת :-)

    השבמחק